2017年8月25日 星期五

Ingolf's Kneipe German Restaurant And Bar @ Tanjung Bungah, Penang




Hello. I didn't expect myself blogging with food post again.


This time was a dinner date with my #thepenangcrazygang.
Such a long time never hang out together with this bunch of people.
Last time, during semester break (either me or another one), we FOR SURE / AT MOST
went to cafe shop for chit and chat.
But, nowadays, due to this and that problem, each of us becomes
busy and busier life.
Alright. Is okay then. At least we're trying.



由於那一天出門的時間稍微遲, 路上少許塞車, 再加上地點較遠,
所以一旦抵達目的地的時候 我也沒有閒情以及心思去注意店裡的裝潢。
因為
我真的





餓了。


如想要了解更多 可以參考

LINK : Ingolf's Kneipe German Restaurant & Bar



一坐下, 一看menu, 我就驚呆了! (我忘了拍照~不然可以show出來)
menu里完全看不到照片 關於食物相關的任何一個照片
而且都是英文噢~
這讓我單憑看name & description來order食物, 這簡直是醉了.

再加上友人說這裡的食物分量是很大的
不然我們就order一些 and then share share 吃。
我心想自己的 english 是 limited edition
也看不懂 看不明白那些食物的詞匯 (因為quite深奧的)
最終這個點食物的主權就交給那些男生們唄 :)




Let the photos tell you the stories ↓





At the beginning, we wanna order Chef Beng's Spaghetti Carbonara,
but the waiter told us no more spaghetti,
so we order hot appetizers.


For the rest, 
I totally don't know any one of the name of dishes.
I tried look the menu from the website
but I'm still couldn't figure out
which one name was belong to which one.


So just look the photo XD







Nom nom ~ the sausage !!





This dishes was the most expensive among other dishes (i guess)
I forget it included what ingredients





Salmon !
But, not good for always consume salmon.
久久一次无所谓啦 





OMO. The amount of green pea.
This dishes included beef (coz I din eat, so I remember. hahaha)




溫馨提醒:由於我只想拍照起來每個食物,所以也沒有什麼仔細深入去拍。
但是,每一道的食物的分量是超級大份的 !!!
我并不是騙人噢
所以如果想要去吃的話,可以像我這樣的方式叫幾道
然後一班人一起分享來吃。
因為一人一份的話 可能會吃到吐噢~



總個來說那一天的晚餐吃得好狼狽 但是也很愉快
那種久違沒見 但卻笑聲連連的感覺又回來了


雖然我們再也不能像以前那樣頻密的聚會
不過都無法剪滅彼此之間的那份情緣吖
但願我們還有更多的聚會
更多相聚在一起的日子
最好就是再次相約一同去旅行
大家都要加油哦ヾ(◍°∇°◍)ノ゙

期待這一天的來臨 ❤


感恩老天爺讓我認識了你們這一群親人



- End of this post -



沒有留言:

張貼留言

Hi, thanks for view my blog. If you like, please follow me. Besides that, you also can drop comment at below.
嗨,谢谢你光临我的部落格。如果你喜欢,请跟随我的。同时,也欢迎你在下方留言吖。


// Thank you very much. 谢谢你 ❤